Screen time in children and adolescents during the COVID-19 pandemic
Introduction. With the beginning of the pandemic caused by the COVID-19 virus, restrictions on movement, the so-called “lockdown” were applied by many governments. As a result of these actions taken against the transmission of the COVID-19 virus, the use of digital devices has increased, i.e. the time spent in front of screens has incre...
By Bojana Vuković, Sanja Živanović, Bojana Mastilo, Ivana Zečević
Uticaj tipa poremećaja pisanja na školski uspjeh učenika sa disgrafijom
Uvod. Disgrafija je poremećaj u ovladavanju vještinom pisanja kod djeceočuvanih intelektualnih sposobnosti, očuvanog vida i sluha, adekvatne obukeu školi i odgovarajućih socio-ekonomskih uslova. Poremećaj pisanja možeda se manifestuje oštećenjem rukopisa i jezičkim deficitima. Cilj ispitivanjaje bio da se utvrdi uticaj tipa por...
By Sladjana Ćalasan, Mile Vuković, Bojana Vuković, Bojana Mastilo, Andrijana Bakoč, Ivana Zečević
Sposobnost vizuelnog i auditivnog pamćenja kod djece mlađeg školskog uzrasta
Uvod. Pamćenje je dio kognitivnog sistema koga čine prijem, obrada, skladištenjei prisjećanje informacija. Cilj istraživanja je utvrđivanje dinamike razvojavizuelnog i auditivnog pamćenja kod djece mlađeg školskog uzrasta, odnosizmeđu sposobnosti pamćenja i pola, kao i povezanost sposobnosti pamćenjai školskog uspjeha.Metode. I...
By Andrijana Bakoč, Bojana Vuković, Bojana Mastilo, Ivana Zečević, Olivera Kalajdžić, Sladjana Ćalasan, Gorica Vuksanović